Sunday, July 19, 2009

Kenape ehh...^_~

kadang2 aku terfikir kenape aku nak berblog sangat..pabila melihat kawan2 berkarang..nak juga rasa hati ini ingin berkarang..walaupon bahasa ku takdelah sepuitis A.samad said.Akan tetapi..bahasa ku hanya seindah wiliam shake spear sahaja itu pon aku lebih sedikit sahaja dari pakcik wiliam...walau apepon aku bersyukur kepada ALLAH kerna memberi peluangku untuk..
hidup dimuka bumi ini lagi..jiga tidak keranaMu masakan ku dapat melahirkan blog ini...aku ini tidaklah sehebat Siti Khadijah...imanku x delah semantap Sumayyah..tetapi aku ingin juga berjihad di jalan Mu..mungkin blog ini aku jadikan peringatan kepada diri ku ini serta org disekelilingku.Aminn..^_^

maassalamawailalliqaq

p/s: moga blog ku ini tidak banyak melencong dan merapu ^.^..

No comments:

Post a Comment

suaramu amat ku hargai