Thursday, September 30, 2010

Syafakillah ya habibti



Sekarang ini aku berada di jamiah teringat pula akan sahabatku dirumah ,dia sakit terkena demam campak..parah jugak demam campak nya..kasihan aku melihat die..hanya mengalirkan air mata menahan kesakitan..la tahzan sahabatku..Allah sentiasa bersam orang yang bersabar..Aku akan membantu kamu selagi aku mampu..


Saat dikau sihat kita sering bergurau senda..terasa sunyi pula ..apabila dirimu hanya terbaring di atas katil..


Aku sentiasa doakan dirimu cepat sembuh dan kembali bersemangat seperti dulu..

Allah sentiasa bersama kamu ,aku dan kita semua..



Al-alifat

3 comments:

  1. sapa demam umme..? azee ke..? syafahallah syifaan 'ajiilan..

    ReplyDelete
  2. kak ayu

    aah kak...azie..tapi alhamdulillah dah makin ok..

    Baith

    Aminn

    ReplyDelete

suaramu amat ku hargai