Monday, October 21, 2013

Alahamdulillah,

Tumpang gembira untuk Ukhti Azeelah dan Ukti Muna,
Antuma dah jadi Ibu,
Dua-dua baby Boy,
Semoga Allah memimpin dan memandu antuma menjadi Ibu harapan Ummah,
Seorang bakal Salahuddin Al-ayubi the Junior,
Seorang lagi bakal Sultan Muhammad Al-fateh the Junior.

okey.

(Flashback)

Part 1,
Umme, ana dah tak larat dah nie,
Muntah-muntah , tak selera makan,
Balik rumah kejap lagi nak masak, tapi bila bau makanan yang dimasak rasa nak pitam.

Okey-okey, kalau macam tu ana tolong masakkan,
Anti nak makan apa ?,
Haaa, nasi lemak.
Wah bila tang org lain tolong masakkan , hilang pula semua pening-pening.
 ^_^

Part 2,
Apa harapan anti lagi beberapa bulan nak jadi Ibu ni ,
Ana berharap dia menjadi  Mujahid harapan Ummah,
Ikur DnT...hehe
Owhh, antilah Murobbi dia.
Tak nak, ana nak hantar kat anti.
Wah2, boleh2 tunggu dan nanti apa yang akan ana lakukan,
Terima jelah ehh :p,

Kenangan akan terus menjadi kenangan,
Semoga Allah menguatkan tali ukhuwah ini,
Selamat menjadi "IBU"

- Al-Alifat-

No comments:

Post a Comment

suaramu amat ku hargai