Monday, July 20, 2009

sambungan..

bersyukur kepada illahi kerna aku masih diberi peluang untuk bernafas dimuka bumi ini.

sambungan~ akak tu pesan belajar di sudan ini memerlukan ketabahan..banyak bersabar..air mata akan sering mengalir..aku pun terfikir kenape??..biase je kot sebab aku pon dtg sini dgn family..tapi sekarang baru ku faham ..memang betul sudan ini negara untuk menguji..


DI sudan ini ..membuat kan aku sentiaasa berfikir...termenung....aku bagaikan semut di bumi yang gersang ini.. lemah dan tidak berdaya...betapa aku memerlukan pertolongan ALLAH untuk menempuh cabaran2 di bumi ini...pabila ku mengenang kembali masa silam sesungguh nye aku sering leka dengan mainan dunia walaupun aku kini sudah berumur 18 tahun aku tidak tahu aper yg aku telah sumbangkan untuk islam..yaALLAH...KIAMAT SUDAH DEKAT....

3 comments:

suaramu amat ku hargai