Tuesday, October 5, 2010

Pengubat rindu


Bas yang dulunyer menjadi kenderaanku

Dapurnyer


Dalam Bas nie kebanyakan nyer kawan2ku dari maahad lughah




unta padang pasir



Pyramid






sahara bumi sudan





Assalamualaikum...



Sambil berblog walking..aku bersinggah sekejap ke blog sahabatku di sudan kak khalida..terasa rindu pula pada sebuah negara yang pernah menjadi tempat tinggalku suatu ketika dahulu...TEmpat nyer yang berpasir dan miskin menyebabkan aku sentiasa mengenangnya..ENTAHLAH AKUN PON X TAHU ..mungkin kerana kesusahan dan keceriaan yang aku tempuhi disana menjadi kan aku sentiasa teringat-teringat..





BAgi aku pengalaman itu susah untuk diceritakan ..tapi ia perlu dirasai..





Terpulang pada diri kita sendiri untuk menerimanya ataupon tidak..



Al-alifat
Pls :gambar2 diatas diambil dr blog kak khalida..Syukran ehh..hehe


No comments:

Post a Comment

suaramu amat ku hargai