Saturday, March 6, 2010

Rindu

Aku rindu saat ku berada di AS-Saidiyyah

Kerna masa itu aku mula mengenali islam

Aku rindu saat ditarbiyah di AL-Amin

Kerna pada masa itu aku diajar mengetahui islam yang satu

Berjumpa dengan manusia yang hebat

Aku rindu saat ku dikenalkan dengan Sultan Abd Aziz Shah

Kerna telah memecahkan aku dari kepompong

Menyedarkan aku dari realiti ummat islam

perlu maju kehadapan

Aku rindu Saat dididik oleh sudan

Kerna aku bisa merasai hidup manusia bukanlah senang

Menghargai hidupku sekarang

Kemiskinan memupuk ketabahan

Menjauhkan keborosan

Kini

Aku ditarbiyah lagi

Aku dididik lagi

Oleh jordanku sayang

Semoga aku sentiasa tabah dan kuat menghadapi

Bersamam-sama rakan seperjuangan

Amin

Ya

ALLAH

No comments:

Post a Comment

suaramu amat ku hargai